Gå til indhold
Annonce
Vejle

Både bageren og beboerne klager: Venstre vil tage en snak om Roms Hule

Medlem af teknisk udvalg Per Olesen (V) vil tage sagen om udkørslen fra Roms Hule op internt i partiet. Han er ikke tilhænger af den beslutning, han selv var med til at træffe.
Vejle Kommune har besluttet, at venstresvingsbanerne fra Horsensvej ned mod Østerbrogade gøres længere og dobbeltsporet for at øge kapaciteten i krydset. Det rammer de bilister, der i dag kører ud fra Roms Hule (i venstre side af billedet) og til venstre ned mod midtbyen. Foto: Google Streetview
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce