Gå til indhold
Annonce
Vejle

Efter "revolvermetoder": Sidegadeskilte deler vandene blandt butikkerne

Avisen har talt med tre butiks- og caféejere i gågadens sidegader, nu hvor Vejle Kommune har præsenteret nye fælles skilte.

Butikkerne i Rådhuspassagen er blandt de butikker og caféer, der har kæmpet forgæves for deres skilte i gågaden. Pervin Kökken fra Tiki Basa (til venstre), Tina Brødsgaard Andersen fra Garn i Skovhytten og Thomas Aagaard Skovmand fra Byens Forlag har trukket deres skilte tilbage i passagen, og førstnævnte er positiv over for et fælles skilt, mens sidstnævnte kritisere designet af skiltet. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce