Gå til indhold
Annonce
Vejle

P-bøde til sygeplejerske: Lisbeths nødråb sætter gang i kommunen

Hjemmesygeplejerske Lisbeth Gaardhøj gik i medierne, efter at hun og flere kolleger har oplevet at få parkeringsbøder i arbejdstiden. Nu undersøger kommunen flere muligheder for at hjælpe.
Et skilt som det, sygeplejerske Lisbeth Gaardhøj læner sig op ad, kan blive mere almindeligt på Vejles p-pladser. Det er et af flere løsningsforslag, som skal sikre, at Lisbeth og kollegerne i hjemmeplejen undgår p-bøder, mens de er på arbejde. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce