Gå til indhold
Annonce
Vejle

Så er det officielt: Give og Vejle får DM i cykling

Give Cykelklub skal arrangere DM i landevejscykling næste år, og ruten går rundt i storkommunen.
Tirsdag blev det officielt, men allerede søndag sørgede Danmarks Cykle Union for at få taget et foto til offentliggørelsen af, at viceborgmester Dan Arnløv Jørgensen (K), og Kurt Gjødsbøl, formand i Give Cykelklub (i midten, red.), bliver værter for næste års DM i landevejscykling. De blev fotograferet på målstregen ved dette års DM i Esbjerg sammen med Henrik Jess Jensen, formand i Danmarks Cykle Union. Foto: Dan Møller
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce