Gå til indhold
Annonce
Vejle For abonnenter

- Sommetider har jeg haft lidt ondt af mændene

Kvinder skal fortsat kæmpe for deres rettigheder, mener journalist Anne Cecilie Emmery. Men de skal gøre det uden at være alt for dominerende og komme til at krænke mændene.

Anne Cecilie Emmery glemmer sommetider, at det kvindelige køn møder flere udfordringer. For hun møder dem ikke i sin egen hverdag. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce