Gå til indhold
Annonce
Vejle

Sprogtest i 0. klasse: Novaskolen har været prøvekanin

Skolelederen på Novaskolen tager godt imod de nye sprogtest i 0. klasse, men han ærgrer sig over, at der er fokus på at dumpe elever.
Elever i 0. klasse på Novaskolen skal bestå en sprogtest for at rykke op i 1. klasse. Skolelederen ærgrer sig over, at fokus ligger på at dumpe elever, men glæder sig over den sproglige udvikling. Arkivfoto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce