Gå til indhold
Annonce
Vejle

To måneder efter brutalt politisk exit: Nu har eksbyrådsmedlem fundet nyt parti

I starten af april meldte Mads Hartlev Jansen sig ud af Venstre efter internt opgør om formandspost. Nu er han tilbage på sidelinjen i lokal politik.
Mads Hartlev Jansen nåede at være lokalformand for Venstre i Vejle by i knap tre uger - så forlod han sit parti gennem 10 år i vrede og skuffelse. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce