Gå til indhold
Annonce
Vejle

Vi er dygtige: Biblioteket øger åbningstiden

Efter kun et par dage har bibliotekerne fået smag for mere. Fra på mandag er åbningstiden skuet op til det normale. Også bogbussen kommer ud at køre.
Afcoronafiseringen af samfundet skrider stille og roligt fremad. Nu vover biblioteket både at normalisere åbningstiden og at sende bogbussen ud. Dog må man ikke gå ind i bussen på grund af afstandskravene, så i stedet bliver markisen rullet ud over et aflevere og lånebord. Foto: Vejle Bibliotekerne
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce